Uw volledige administratie kan door Admin & More worden verzorgd.
Maar het is ook mogelijk om zelf (volledig of deels) uw administratie online bij te houden, waarbij wij u helpen waar u dat nodig heeft, en u 24/7 inzicht heeft in uw administratie op zowel uw pc/laptop als uw tablet/smartphone.
Ook kunt u gebruik maken van onze app om bonnetjes direct met uw smartphone te fotograferen zodat u ze niet kwijt raakt, of om professionele verkoopfacturen met enkele klikken rechtstreeks naar uw klanten te versturen.
Ook kunnen wij een automatische bankkoppeling maken tussen uw bank en uw boekhouding, hiermee bespaart u veel tijd en heeft u maximaal realtime inzicht in uw financiën en relatiebeheer (openstaande facturen, behaalde winst etc.).
Door inzicht te geven in de actuele financiële situatie van uw bedrijf kunt u doelgerichter ondernemen dan ooit, en stellen wij u in staat om gefundeerde beslissingen te nemen om zo uw doelen en ambities met succes te realiseren.
Neem vrijblijvend contact op via het formulier onderaan deze pagina voor de mogelijkheden.
De diverse branches van ons klantenpakket zijn onder andere actief in: uiteenlopende dienstverlening, bouw, zorg, arbeidsbemiddeling, webshops, industrie, metaalbewerking, gespecialiseerde groothandel, onderwijs, personen- en goederenvervoer, beauty, vertaaldiensten, kunst, exploitatie onroerend goed, en dan nog de uiteenlopende ict diensten, software ontwikkeling, informatie en communicatie, marketing, grafisch ontwerp, uitzendbranche enz.
U kunt de hele salarisadministratie uitbesteden aan Admin & More.
Wij werken met gemakkelijke standaard door uw werknemers in te vullen formulieren voor het bijhouden van de gewerkte uren en dagen welke u vervolgens geaccordeerd naar ons kunt versturen. Ook kunnen wij uw medewerkers voorzien van een self service app voor bijvoorbeeld het indienen van verlofaanvragen of het inzien van salarisstroken en jaaropgaves.
Ook kan Admin & More ondersteuning aanbieden bij het schrijven en plaatsen van vacatures, het verwerken van de sollicitaties, ondersteuning bij het voeren van sollicitatiegesprekken, en het opstellen en wijzigen van arbeidsovereenkomsten.
Admin & More biedt ondersteuning in al uw overige secretariële, financiële en administratieve werkzaamheden binnen uw bedrijf!
Denk hierbij aan:
En soortgelijke werkzaamheden.
Ook de tijdelijke vervanging of versterking van uw personeel kunt u aan Admin & More overlaten!
Neem vrijblijvend contact op via het formulier onderaan deze pagina voor de mogelijkheden.
De dienstverlening van Admin & More is uniek vanwege de uitgebreide combinatie van diensten.
U heeft ook het gemak van alles-onder-1-dak, waardoor het mogelijk is om sneller te kunnen schakelen.